Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

krčmárka

9. 1. 2011 8:30
Tento text

mohol mať pokojne aj úplne iný názov.;-DNapokon, prečo nie...?

0 0
možnosti

falm

9. 1. 2011 8:17
Vaše otázka mi pouze asociuje známý výňatek

z komiksu Rychlých šípů: "Byly to docela nové časopisy. Co teď s nimi?"

"Do sběru, kamarádi, do sběru." ;-D

Ale vážně: Každý vztah začíná láskou. Ne každý tak končí. Ale lásku, tu vášnivou, lze a ne nutno časem přetransformovat v lásku z potěšení, že jsme s tím druhým spolu. A tuto lásku je třeba hlídat i živit. neje v sobě, ale i v tom druhém. Pak si člověk nebude muset klást podobné otázky k úvaze či dokonce řešení.

Držím Vám palce.

0 0
možnosti

PuckHead

9. 1. 2011 6:39
Stárnoucí Manželka...

Takové pocity má každý muž. Právě jsem dočetl jeden vcelku zajímavý článek zde na blogu, které vysvětluje, jak se muži s takovými pocity zachovají. Běžte si to přečíst. Zde je to je: http://josebatistuta.blog.idnes.cz/c/171767/Trofejova-Manzelka.html#t2

0 0
možnosti

Azbestus

9. 1. 2011 0:38
dotaz

Tuthle větu:"O osobách a místech, na kterých se v těchto chvílích pohybuje se mi nechce vůbec přemýšlet." myslíte tak jak jste ji napsal??

Když totiž vynecháte "a místech", tak zní velice pikantně a mne jen zajímá, jestli je to skutečně záměr, nebo ...ne.

Jinak pěknéR^

0 0
možnosti

Camino

8. 1. 2011 23:13
Hmmmm, asi to byl

pouze hezky sen... doufam, ze jste se strachy nezpotil...:-)

0 0
možnosti

stedrik

8. 1. 2011 23:04
no, uvažoval bych

http://www.alfa-proj.cz/, ale neberte to zase tak vážně:-)

0 0
možnosti

kasak5

8. 1. 2011 22:55
krásně napsáno

myslím že máme cosi společného, mám 29

0 0
možnosti

Aretta

8. 1. 2011 22:41
...

Zvláštní, zajímavé. Nevím, zda zcela rozumím, ale nevadí, něco osobitého na mě dýchlo:-)

0 0
možnosti

suda petr

8. 1. 2011 20:31
STROHÉ INFO

CO JSEM NĚMEL ČEST OSOBNĚ VYZKOUŠET

- MANŽELSTVÍ

- DEJAVU NA CHALUPĚ

- OSOBNÍHO SPRÁVCE NEMOVITOSTÍ

- A SPOUSTU DALŠÍHO

DĚKUJI VŠEM ZA NÁZORY A PŘEJI PĚKNÝ ZBYTEK VÍKENDU ;)

0 0
možnosti

wrangler

8. 1. 2011 19:59
Co bych za to dal,

kdyby mé drahé bylo 40!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1831x

Seznam rubrik