Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mé manželce je 40, co s ní .......................?

Jen se ráno probudím tak to začne. Jsem ptáče ranní a ona si tak ráda pospí . Já jsem vlastně i sova noční, ale je smutnou  pravdou, že se nestává často, abych jí našel v ložnici, když si jdu lehnout a ona nesedí u televize, nebo dokonce v rámci nepředvídatelného záchvěvu starostlivosti používá místnost s kódovým označením kuchyň, ve které občas dokáže vyloudit atmosféru idylického  domova. O osobách a místech, na kterých se v těchto chvílích pohybuje se mi nechce vůbec přemýšlet.Mám pocit, že když provede něco morálně komplikovaného, musí se z toho prostě vyvařit.


Sedím na posteli a moje oči musí neustále pozorovat její tělo. Na svůj věk je prostě dokonalá. Úvahy o tom, co mě její fyzická dokonalost stála nechávám stranou a přemýšlím, proč nemám přístup k investicím, kterých jsem většinovým akcionářem. Kecám, přístup mám, ale koho baví jedna píseň celý život, obzvlášť když se její tempo nečekaně zpomaluje. Lhal bych, kdybych trvdil, že je to jen její vinou. Je to stejně jako s naší chalupou. Úžasné místo, skvělá atmosféra. Tak rádi jsme tam společně jezdili a trávili spoustu společného času. Teď jsem rád, když zvládnu jednou za čas zkontrolovat, jestli chalupa stojí na svém místě a její obsah nějaký podnikavec nepřemístil. Dost často mám  pocit, že tam někdo, za tu dobu co jsme tam nebyli, hospodařil, ale já mám poslední dobou spoustu klamných a zbytečných pocitů. Koho zajímá atmosféra, dnes už je to pro nás pouze zbytečná nemovitost. Kde se nám to stalo, nebo co tomu bylo příčinou, že se z nás stali tišší nepřátelé pomalu zabíjející svůj vztah, kamuflující před ostatními osobní neshody leskem statků hmotných a navenek hranou kooperací.

Co s ní, co s ní..... opakuji si a přesto, že je teprve ráno, cítím jak do mne vchází neklid z neřešitelnosti této situace. Chvílemi to vypadalo velmi nadějně. Stávalo se , že si jí občas někdo na chvíli vzal do života, ale kvůli její náročnosti ji vždy rád vrátil. Bohužel nemluvím o náročnosti, kterou máme my muži rádi, dokud jí teda udýcháme. Začínám panikařit a přemýšlím, jestli se mi chce vůbec vstát. Nakonec vyhrává  vstávání a jak se těžce zvedám z postele, stahuji peřinu i z mojí manželky a pak už jen zírám. Tohle přece není moje manželka. Uvědomuji si , že i ložnice je pro mě místem neznámým. Vždyť já vlastně nemám ani manželku.

Měl bych rychle vypadnout, než se probudí a začne řádit v kuchyni, aby stihla naservírovat to, co se od ní tohoto dne očekává a uvést byt do stavu s prostým názvem DNES V NOCI SE TADY NIC ZVLÁŠTNÍHO NESTALO. Tyhle v polospánku rozvíjené teorie dvacetiletých po probdělé noci o tom, jak by mohl vypadat jejich život, až jim bude kolem čtyřiceti. Naposledy si jí prohlédnu. Ona je vážně dokonalá. Pohladím jí, políbím na tvář a tiše zašeptám: „Příští víkend na chalupě“. Vyjdu před dům a na ulici potkávám, z nočních směn a služebních cest se vracející, unavené správce nemovitostí.

Autor: Petr Suda | sobota 8.1.2011 13:00 | karma článku: 34,09 | přečteno: 3953x
  • Další články autora

Petr Suda

Zaměstnanci versus stát aneb dojné krávy ředitelů "demokracie"

Mediální a politická masáž o nutné změně dańového systému (kvůli tomu důchodovému) je hlavním tématem těchto dní. Výšší daně z příjmu. Vyšší DPH. Vyšší to. Vyšší ono. Z výrazů a mluvy těch, kteří nám to prezentují, by se mohlo zdát, že je to opravdu nutné a nikdy tomu nemohlo být jinak. O prostředcích, které zmizely "neznámo kam" a stačily by nejen na nastartování důchodové reformy, se tiskové konference nevedou. Snad proto, že někteří vedoucí pracovníci neradi mluví sami o sobě. A co říkají strohá čísla o finanční účasti občana na chodu státu?

13.3.2011 v 13:13 | Karma: 36,15 | Přečteno: 1866x | Diskuse| Společnost

Petr Suda

Anonymní internetový diskutér aneb nekecej a pádluj

Určitě jste se s nimi již setkali. Všude se vyskytující jedinci, kteří tráví svůj volný čas v domnělé, a pro ně tak příjemné, anonymitě internetových diskusí.

17.2.2011 v 18:18 | Karma: 30,23 | Přečteno: 2291x | Diskuse| Společnost

Petr Suda

Jmenuji se Hung a přijel jsem k Vám z Asie aneb děkujeme za vše

Jako malý kluk jsem žil v malé vesnici nedaleko hlavního města. Měl jsem krásné bezstarostné dětství, které jsem trávil hrami na březích Rudé řeky. Bydlel jsem tam se svou babičkou, protože zbytek rodiny žil někde hodně daleko v Evropě. V den mých sedmých narozenin mi babička řekla: "přišel tvůj čas" a já vyrazil vstříc své součastnosti.

10.2.2011 v 18:18 | Karma: 37,80 | Přečteno: 2067x | Diskuse| Společnost

Petr Suda

Emancipace žen jde proti Bibli aneb člověkem může být jedině muž

Stvoření ženy (Genesis, 8. část) I uvedl Hospodin Bůh na člověka mrákotu, až usnul. Vzal jedno z jeho žeber a uzavřel to místo masem. A Hospodin Bůh utvořil z žebra, které vzal z člověka, ženu a přivedl ji k němu. Člověk zvolal: "Toto je kost z mých kostí a tělo z mého těla! Ať muženou se nazývá, vždyť z muže vzata jest." Proto opustí muž svého otce i matku a přilne ke své ženě a stanou se jedním tělem. Oba dva byli nazí, člověk i jeho žena, ale nestyděli se.

3.2.2011 v 18:18 | Karma: 30,42 | Přečteno: 1803x | Diskuse| Ona

Petr Suda

Podoj tu krávu aneb není trojka jako trojka

Bylo nebylo jedno království, ve kterém podnikat a myslet si, že vše je jen o ceně a kvalitě služeb, by mělo stejně zničující efekt, jako v něm zkoušet žít dle tolikrát omílaného prohlášení, že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí ♥

1.2.2011 v 18:18 | Karma: 35,96 | Přečteno: 1697x | Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1831x

Seznam rubrik